Początek roku 2019 to szansa dla mikro-, małych i średnich producentów na promocję własnej marki produktowej dzięki udziałowi w międzynarodowych imprezach targowych. Niezależnie od tego, czy jesteś już doświadczonym wystawcą czy dopiero zaczynasz przygodę z internacjonalizacją, konkurs Go To Brand przyniesie Ci ogromne korzyści.
Będzie jeszcze prościej!
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii ogłosiło nowe branżowe programy promocji, w których przewidziano szereg uproszczeń i ułatwień dla przedsiębiorców. Obowiązują one od 1 stycznia 2019r. i trwać będą do końca roku 2022 i to właśnie w tym czasie realizować można działania przewidziane w projekcie. Na podstawie tych programów organizowany jest konkurs Go To Brand. Do głównych zalet nowych programów branżowych możemy zaliczyć:
• Brak zamkniętej listy targowej – większe możliwości wyboru targów
• Konieczność wzięcia udziału tylko w jednej imprezie targowej, w ramach której zorganizowane zostanie stoisko narodowe
• Brak ograniczeń w liczbie podejmowanych działań
Dla kogo?
Dla wszystkich! Działanie Go To Brand skierowane jest do producentów z 12 branż wybranych przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, które posiadają potencjał zarówno eksportowy, jak i wizerunkowy do budowania silnej i rozpoznawalnej Marki Polskiej Gospodarki. W ramach każdej branży wyszczególnione zostały PKD, które powinien posiadać wnioskodawca aby ubiegać się o wsparcie i wziąć udział w konkursie.
Go To Brand to konkurs dla producentów z terenu całej Polski.
Wysoki poziom dofinansowania.
Go To Brand to działanie eksportowe charakteryzujące się najwyższym możliwym poziomem dofinansowania. W konkursie otrzymać można nawet 85% wsparcie z środków unijnych. Wszystko zależy od lokalizacji oraz wielkości przedsiębiorstwa. Na jakie dofinansowanie może liczyć Twoje przedsiębiorstwo? Sprawdź poniżej:
• dla mikro przedsiębiorstw w województwa mazowieckiego przewidziano 80% dofinansowanie
• mikroprzedsiębiorcy z pozostałych województw otrzymają 85% dofinansowania
• 75% dofinansowania otrzymają przedsiębiorstwa małe niezależnie od lokalizacji
• 60% dofinansowania przewidziane zostało dla średnich przedsiębiorstw z całej Polski
Co mogę dofinansować?
Uproszczenia przewidziane w konkursie powodują jeszcze łatwiejszy dostęp do pozyskania wsparcia. Weź udział i przeznacz nawet do 1 mln zł na wydatki związane z promocją marki producenta za granicą. W celu jak najlepszego wsparcia polskich producentów w konkursie przewidziane zostały wszystkie najważniejsze wydatki niezbędne do poniesienia podczas ekspansji zagranicznej przedsiębiorcy.
Podzielone zostały one na wydatki związane z:
• organizacją misji wyjazdowych i przyjazdowych przedsiębiorcy, które mogą zostać powiązane w uczestnictwem beneficjenta w targach w roli zwiedzającego
• wykorzystaniem usługi doradczej w zakresie przygotowania przedsiębiorstwa do wejścia na poza unijny rynek perspektywiczny
• organizacją stoiska na imprezie targowej
• działaniami promocyjnymi
Do kiedy mogę złożyć wniosek?
Tegoroczny nabór konkursu Go To Brand trwać będzie od 25 lutego do 4 kwietnia. Alokacja w tegorocznej edycji konkursu wynosić będzie 150 mln zł, a zatem ponad 150 producentów może uzyskać wsparcie z środków unijnych na zwiększenie rozpoznawalności i konkurencyjności własnej marki wśród marek światowych producentów.
Kontakt
Jeżeli posiadasz dodatkowe pytania lub chciałbyś wziąć udział w działaniu Go To Brand i wspólnie z nami chcesz stworzyć swój projekt – skontaktuj się z nami już dziś!